Najważniejszym celem naszej organizacji jest produkcja i dostarczanie szeroko
pojętej grupie konsumentów naturalnej wody mineralne i wody źródlanej. Woda ta wypływająca
z urokliwych terenów Parku Krajobrazowego od lat stanowiła najważniejsze bogactwo tych stron.
Polityka Bezpieczeństwa Żywności realizowana w celu zaspokajania oczekiwań klienta – jest wynikiem monitorowania potrzeb i wymagań rynku oraz stopnia zadowolenia klienta.
Firma opiera swą politykę na stałym doskonaleniu systemowego podejścia i metod zarządzania jakością, stosując zasady:
- dobrej praktyki wykonawczej,
- zapewnienia bezpieczeństwa żywności,
- monitorowania potrzeb i wymagań rynku,
- kwalifikowania dostawców,
- dostarczania produktów bezpiecznych dla naszych odbiorców i dostosowanych do wymagań obowiązujących na terenie kraju i UE
- elastycznej polityki cenowej,
- etyki i odpowiedzialności za jakość na wszystkich stanowiskach pracy,
- ciągłego doskonalenie systemu w dążeniu rozszerzenia zarządzania jakością na wszystkie procesy w firmie
- w ramach wdrożonego, utrzymywanego i dostosowywanego do zmiennych warunków technicznych, i innych, Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności.
Stosowanie tych zasad odbywać się musi z pełnym poszanowaniem godności praw pracowników, przy równoczesnym egzekwowaniu sumiennego wypełniania przez nich obowiązków.
Cały personel firmy jest systematycznie szkolony, zna i rozumie jego politykę jakości, realizując ją solidarnie
– każdy na własnym stanowisku pracy.
Polityka jakości firmy w planach długofalowych szczególną rolę wyznacza rozwojowi technologii, stałej modernizacji parku maszynowego w ciągach technologicznych, pomieszczeń produkcyjnych oraz ochronie środowiska i bezpieczeństwa pracowników na stanowiskach pracy.
Kierownictwo firmy zobowiązuje się do realizacji Bezpieczeństwa Żywności, poprzez jego zarządzanie, dokonywanie okresowych przeglądów infrastruktury oraz ciągłe doskonalenie, ciągły rozwój firmy i podnoszenie kwalifikacji personelu.